Skip to content

Електродвигун з гальмом WEG W22 IE1 0.18 кВт 2P 63 3Ph 220-230-240/380-400-415//460 V 50 Гц IC411 – TEFC – B34T

Електродвигуни з гальмом серії W22 завдяки довговічній гальмівній системі з високим моментом ідеально підходять для обладнання, яке необхідно швидко зупиняти для забезпечення безпеки, точного позиціонування та економії часу. Двигуни мають високу ефективність і відповідають рівню ефективності згідно з IEC 60034-30-1.

Артикул: 14642980 Категорія: Позначки: , ,

Опис

Електричні Мотори

Типорозмір63
Вихід0.18 кВт (0.25 HP)
Кількість Полюсів2
Частота50 Гц
Номінальна швидкість2760 об/хв
Ковзання8.00 %
Номінальна напруга220/380 V
Номінальний струм0.969/0.561 A
L. R. Amperes4.85/2.81 A
LRC5.0
Струм холостого ходу0.674/0.390 A
Номінальний момент0.064 кгfm
Момент утримання210 %
Момент обриву210 %
Час утримування18s (холодний) 10s (гарячий)
Момент інерції (J)0.0002 кгm²
КонструктивN
Клас ізоляціїF
Сервіс фактор1.00
Нагрів80 K
Клас навантаженняS1
Метод запускуDirect On Line
Температура навколишнього середовища-20°C to +40°C
Висота1000 m.a.s.l.
Клас захистуIP55
КорпусIC411 – TEFC
КріпленняB34T
Напрямок обертання¹Обидва(CW і CCW)
Рівень шуму²52.0 dB(A)
Маса³9.4 кг
   

Ефективність

50%75%100%
54.0  58.0  59.5 

Коефіцієнт потужності

50%75%100%
0.59  0.73  0.82 
Типорозмір63
Вихід0.18 кВт (0.25 HP)
Кількість Полюсів2
Частота50 Гц
Номінальна швидкість2790 об/хв
Ковзання7.00 %
Номінальна напруга230/400 V
Номінальний струм0.995/0.572 A
L. R. Amperes4.97/2.86 A
LRC5.0
Струм холостого ходу0.765/0.440 A
Номінальний момент0.063 кгfm
Момент утримання240 %
Момент обриву240 %
Час утримування18s (холодний) 10s (гарячий)
Момент інерції (J)0.0002 кгm²
КонструктивN
Клас ізоляціїF
Сервіс фактор1.00
Нагрів80 K
Клас навантаженняS1
Метод запускуDirect On Line
Температура навколишнього середовища-20°C to +40°C
Висота1000 m.a.s.l.
Клас захистуIP55
КорпусIC411 – TEFC
КріпленняB34T
Напрямок обертання¹Обидва(CW і CCW)
Рівень шуму²52.0 dB(A)
Маса³9.4 кг
   

Ефективність

50%75%100%
52.0  57.0  59.0 

Коефіцієнт потужності

50%75%100%
0.54  0.67  0.77 
Типорозмір63
Вихід0.18 кВт (0.25 HP)
Кількість Полюсів2
Частота50 Гц
Номінальна швидкість2810 об/хв
Ковзання6.33 %
Номінальна напруга240/415 V
Номінальний струм1.02/0.591 A
L. R. Amperes5.11/2.96 A
LRC5.0
Струм холостого ходу0.847/0.490 A
Номінальний момент0.062 кгfm
Момент утримання260 %
Момент обриву240 %
Час утримування18s (холодний) 10s (гарячий)
Момент інерції (J)0.0002 кгm²
КонструктивN
Клас ізоляціїF
Сервіс фактор1.00
Нагрів80 K
Клас навантаженняS1
Метод запускуDirect On Line
Температура навколишнього середовища-20°C to +40°C
Висота1000 m.a.s.l.
Клас захистуIP55
КорпусIC411 – TEFC
КріпленняB34T
Напрямок обертання¹Обидва(CW і CCW)
Рівень шуму²52.0 dB(A)
Маса³9.4 кг
   

Ефективність

50%75%100%
49.2  55.0  58.0 

Коефіцієнт потужності

50%75%100%
0.51  0.62  0.73 
Типорозмір63
Вихід0.18 кВт (0.25 HP)
Кількість Полюсів2
Частота60 Гц
Номінальна швидкість3440 об/хв
Ковзання4.44 %
Номінальна напруга460 V
Номінальний струм0.499 A
L. R. Amperes2.64 A
LRC5.3
Струм холостого ходу0.400 A
Номінальний момент0.051 кгfm
Момент утримання310 %
Момент обриву310 %
Час утримування18s (холодний) 10s (гарячий)
Момент інерції (J)0.0002 кгm²
КонструктивN
Клас ізоляціїF
Сервіс фактор1.00
Нагрів80 K
Клас навантаженняS1
Метод запускуDirect On Line
Температура навколишнього середовища-20°C to +40°C
Висота1000 m.a.s.l.
Клас захистуIP55
КорпусIC411 – TEFC
КріпленняB34T
Напрямок обертання¹Обидва(CW і CCW)
Рівень шуму²56.0 dB(A)
Маса³9.4 кг
   

Ефективність

50%75%100%
49.5  55.0  62.0 

Коефіцієнт потужності

50%75%100%
0.52  0.64  0.73 

Особливості

Матеріал корпусаЧавун 
Технологія просочування ізоляціїDIP & BAKE 
Отвори монтажної коробки2xM20x1,5 
Клемний БлокBMC – 6 pins 
Механізм фіксації валуВідсутній 
Матеріал ВалуSAE 1040/45 Вуглецева Сталь  
ФарбуванняRAL 5009 207A (ISO 12944 – C2) 
ЗаземленняОдинарний 
Матеріал кришки вентилятораСталь 
Тропічне фарбуванняВідсутній 
Матеріал вентилятораПластик 
Кришка підшипникаВідсутня 
Balancing MethodNot Balanced 
Кришка для змазкиВідсутній 
Захист від перевантаженняВідсутній  
Кількість кабелів підключення
Back To Top